ירידה לאחר לידה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/06/2009 | 22:01 | מאת: sara840
היי,ילדתי לפני חצי שנה. אני בת 28 במשקל 73 וגובהי 1.57 לפני ההיריון שקלתי 60 .אני מנסה לרדת במשקל כבר הרבה זמן ניסיתי דיאטות אך לא עזרו לי,אפילו קילו 1 לא הורדתי (אני מניקה) אשמח מאוד לקבל תפריט דיאטה לירידה מהירה במשקל תודה
03/06/2009 | 21:12 | מאת: עדי מילר
שלום ראשית המון מזל טוב !!! את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב הוא בעלות סמלית של 119 ¤ לחודש, תקבלי תפריט מאוזן, ייעוץ באמצעות פורום אישי וכמובן תמיכה ועידוד שיעזור לך להשיג ירידה במשקל . להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי