משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 28 מטר 60 כמה אני צריכה לשקול? נכון לעכשיו אני שוקלת 58
שלום דנה אין משקל אבסלוטי אלא טווח משקלי תקין המתאים לגובה. הטווח המשקלי לגובה 1.6 מטר הינו 64-52, כך שמקלך נמצא בטווח התקין. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי