לא אוכלת ומשמינה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/06/2009 | 20:03 | מאת: אירית א ר ע ו י
אני בת 38 שוקלת 92 אני צמחונית ובקושי אוכלת כי אני לא אוהבת הרבה דברים אני מנסה לעשות הרבה דיאטות השתמשתי בהרבה סוגים של דיאטות וכדורים אבל אני לא יורדת במשקל אני חושבת שאולי יש לי בעיה אבל פשוט אני לא יודעת איזו בעיה זו כי מי שלא יורד במשקל ובאמת שומר או משתמש בכדורים מה כבר יכול להיות איזה בדיקות אתם ממליצים לי לעשות .. כדי לברר מה הבעיה והאים קיים דבר כזה קנדידה קראתי על זה באינטרנט אבל אני לא יודעת אני מבקשת עזרה ויעוץ מה לעשות ואיזה בדיקות. יש לי הרבה חברים שמשתמשים בכדורים שאני לוקחת ויורדים במשקל אני השתמשתי בהרבה סוגים בשנה האחרונה ואני ממש לא מרזה רק משמינה. הודה לכם עם תעזרו לי לפתור את הבעיה שלי . תודה
03/06/2009 | 21:04 | מאת: עדי מילר
שלום אירית ראשית הקרב אף פעם לא אבוד מראש!!! אני ממליצה לך לפנות לטיפול אישי אצל דיאטנית קלינית, דיאטנית תוכל להתאים תכנית אכילה ופע"ג מתאימה אישית למטופל ולהמשיך ולהתאים את התכנית הנ"ל בהתאם להתקדמות. היא תהווה מסגרת ותמיכה לאדם שמרזה. כל אלה מאוד חשובים, והוכח כי אנשים שמרזים במסגרת מגיעים לתוצאות טובות יותר ושומרים על הישגיהם לזמן ארוך יותר. אני ממליצה לך לבדוק את בלוטת התריס ולשלול שחלות פולציסטיות. כמובן שאת מוזמנת להיכנס לאתר שלנו www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי