רדוקטיל, קסניקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לכבוד דוקטור סילבינה מצקין, רשמת לי מה גובהי, ומישקלי, ובכן גובהי 166 משקלי 83, אני צריכה להרזות 20 קילו בערך, יש לי רעב בערב, גם אם אוכל בצהריים טוב, ובערב סנדוויץ יתחשק לי לאכול, עוגיות, גלידה וההיפך אם אוכל סנדוויץ בצהריים ובערב ארוחה בשרית יבוא לי גם לנשנש פיסטוקים, שוקולד, אני צורכת כל יום כדור וחצי של סרנדה רופא המשפחה רשם שרדוקטיל לא מתאים לי ורשם קסניקל, אבל רדוקטיל עובד דרך המוח וקסניקל אם אוכלים יותר ממה שצריך הופך למין שילשול, מה את מציעה?בתודה מראש,
שלום לך: אכן רדוקטיל אינו מתאים לך. זה נכון שקסניקל אינו משפיע על תחושת השובע כפי שרדוקטיל עושה אבל זו בהחלט תרופה טובה, מאפשרת לאכול תפריט מאוזן ולסגל אורח חיים בריא, הכוונה היא לא לפתח שלשול, במידה ומתפתח שלשול תוך כדי טיפול בקסניקל סימן שאכלת יותר מידי שומן ועלייך לבדוק שוב את התפריט שלך. נסי להיעזר בדיאטנית קלינית בהצלחה ד"ר מצקין