כמה אני צריכה לשקול
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 17 עוד מעט פעם שקלתי 68 69 וההיום אני שוקלת 64 64 אני בגובה 1 50 וחצי סנטימטר כמה אני צריכה לשקול
שלום רונית עקב גילך הצעיר עליך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית, כיוון שבגיל זה יש להציב את המשקל והגובה על עקומות גדילה ולהשוואות לנקודות זמן אחרות וזאת כדי לבדוק האם קיימת סטיה מהעקומה וכך בעצם לדעת האם המשקל הינו תקין. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי