היקף מותניים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
גילי 33 משקל 77 גובה 175 היקף מותניים 98 ס"מ מה צריך להיות ההיקף התקין של המותניים והמשקל במיוחד שאימי חולה בסכרת ואני צריך להזהר מאוד
שלום משה היקף מותנים קטן מ- 102 ס"מ מומלץ לגברים (נשים קטן מ- 88 ס"מ). נתוני המשקל והיקף המותנים שלך נמצאים בטווח התקין אך העליון של הנורמה ולכן עליך להקפיד לשמור על משקל יציב ולהיזהר מעליה במשקל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי