זינוק בירידה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני כבר מדצמבר בתהליך הרזיה שעד כה היה מאוד איטי- 7 ק"ג אני אוכלת בריא ומגוון ( נעזרת בשיטת הנק' - 18 ק' ליום) בהתחלה הייתי עושה כ3 פעמים בשבוע הליכה של שעה ובחודשיים האחרונים העלתי את המינון ל6 ימים בחודש הקרוב ברצוני להוריד עוד 3 -4 ק"ג לקראת אירוע מה עוד אפשר לעשות כדי לזרז את הירידה ולהגיע ליעד גילי- 30, יצויין שאני "בוגרת דיאטות כאס" אבל הדיאטה הנוכחית באמת מתונה וקלה ואפילו נעימה לביצוע, רק מה עושים ע"מ לזרז עניינים
שלום דקלה ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט הישג מרשים !!! איני ממליצה לזרז את הירידה במשקל אלא להמשיך עם האורח חיים החדש שאימצת הכולל תזונה מאוזנת ופעילות גופנית כחלק משגרת היומיום. חשוב לי לציין שכל הדיאטות המהירות מזיקות, גורמות לפירוק שריר, רעב, ירידה במצב רוח ובדרך כלל במקום ירידה במשקל, עליה עם ריבית. הרעב הנוצר גורם תכופות לבולמוסי אכילה המלווים בהרגשה רעה וכמובן לעלייה במשקל. דיאטה מהירה היא דיאטה שלא מספקת את אבות המזון הויטמינים והמינרלים הבסיסיים הדרושים, וכך הבריאות נפגעת. נשירת שיער, בעיות בעור, שבירת צפרניים הם רק הסמנים החיצוניים. במקרים חמורים עלולה להתפתח אנמיה ובעיות נוספות. התופעות הגופניות עלולות להופיע חודשים לאחר הדיאטה. חשוב לזכור שלגוף קצב ירידה משלו, והתפיסה כי לא ניתן לרדת מעל לקילוגרם אחד בשבוע אינה קלישאה. דיאטה מהירה היא לרב פנטזיה עם מחירים כבדים. ובכלל לא מומלץ להיכנס לדיאטה שמוגבלת בזמן, דבר שמלחיץ ולא מביא לתוצאות טובות. יישר כוח ובהצלחה בהמשך עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי