כמה קלוריות יש בתפריט?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/05/2009 | 16:16 | מאת: נורית16
היום אכלתי 60 גרם ברנפלקס 1 וחצי כוסות חלב 1% 20 גרם פייברוואן תפוח בנוני שליש כרוב בנוני חצי קופסאת רסק עגבניות כישוא פטריות בערך 100 גרם 30 גרם כרובית 2 מלפפונים פלפל אדום 200 גרם ברוקלי עגבניה 2 כפות קטשופ שניצל תירס לייט כפית אבקת מרק עוף 4 פרוסות לחם קל ג'לי לייט[20 קלוריות] 3 פרוסות פסטרמה 2 כפות חומוס 2 מעדנים 0% תפוז כמה קלוריות בערך צרכתי? והאם אכלתי בריא?
31/05/2009 | 12:21 | מאת: עדי מילר
שלום נורית צרכת כ- 1000-1300 קק"ל. כדי לענות על שאלתך (האם אכלת בריא) עלי לדעת גיל, גובה ומשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
31/05/2009 | 16:43 | מאת: ברבי16
בת 16 מטר 63 שוקלת 50