שאלה בבקשה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 25 וקורה לי לאחרונה שאני צוברת נוזלים ויש לי מעין בצקת בבטן, ברגליים בידיים ולפעמים אף בפרצוף. זה קורה לאחר ימים בהם אני אוכלת יותר ממה שאני רגילה לאכול. מדוע זה קורה? איך אפשר להפטר מזה? והאם זה נחשב השמנה? כי המכנס לא עולה עליי כמעט... יש לציין שעשיתי בדיקות דם וחלבון והכל יצא תקין. תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ספיר עליך לבדוק האם הבצקות אכן מלוות בעליה במשקל ובנוסף, תוך כמה זמן הבצקות נעלמות. בכל מקרה אני ממליצה לפנות לרופא המשפחה לייעוץ בנושא. במידה והרופא שולל בעיה בריאותית שימי לב האם התזונה אותה את צורכת בימים אלו עשירים במלח- נתרן אשר בעל נטיה לגרום לצבירת נוזלים המובילה במקרים חריגים לבצקתיות בגוף. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי