דיאט פור לייף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי מישהו פעם ניסה את הדיאטה הזאת?
מארי שלום אני ממליצה על אימוץ אורח חיים בריא למטרת ירידה במשקל הכולל תזונה מאוזנת ופעילות גופנית כחלק משגרת היומיום. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי