עוד שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/05/2009 | 20:34 | מאת: אור
שלום אים אני אוכלת 1200 קלוריות ביום ולא עוברת אותם אבל שוקלת כול דבר ונהנת כמובן מיכול המאכלים שאני רוצה ירקות פירות לחם קל בכמות מסוימת קבינות מה שבה לי אבל לא יותר מ1200 קלוריות אני 1.57 ושוקלת 70 יש לי להוריד כמובן אבל אני עושה את זה בלי דיאטה פשוט 1200 קלוריות ומישתדלת לאכול בריא וטעים כמובן האים אני ירזה או לאני חייבת לעשות את זה קיצוני יותר פשוט נוח לי ככה ואני מגבילה את עצמי למה שאני אוהבת ולא עוברת את כמות הקלוריות שלי יש לי מישקל שאני שוקלת כול מה שאני אוכלת האים אני ירזה?
26/05/2009 | 18:16 | מאת: עדי מילר
שלום אור בעיקרון התשובה היא כן, אך חשוב לי לציין ולהדגיש שלא רק לכמות הקלוריות יש השפעה על תהליך ההרזיה אלא גם להרגלי ההאכילה כך לדוגמא חשוב להקפיד לאכול כל 3-4 שעות, חשוב לכלול מזונות מכל קבוצות המזון: דגנים, ירקות, פירות, מוצרי חלב דלי שומן, דגים, קטניות, בשר ושומנים בריאים, בנוסף לא פחות חשוב לגוון בתוך כל אחת מקבוצות המזון, להקפיד על פעילות גופנית וכו'... מעבר לכך אין צורך לשקול על בסיס קבוע את המזון אותו אנו אוכלים. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי