זעתר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/05/2009 | 14:02 | מאת: דחוף ביותר
רציתי לדעת אים זעתר תבלין משמין ואים מותר לאכול אותו אים סלט ירקות ועוד משהו כמה גרם גבינה בולגרית 5 אחוז אפשר לאכול ביום
לקריאה נוספת והעמקה
26/05/2009 | 18:09 | מאת: עדי מילר
שלום הערך הקלורי יחסית זניח בנוסף לכך אנו צורכים כמויות קטנות על בסיס יומי. אין לי תשובה כמה גבינה בולגרית ניתן לאכול ביום כיוון שזה תלוי בשאר המזונות שצורכים ביום... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי