עוד שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רציתי לישאול כמה 1.57 צריכה לישקול מיבנה רחב וכיום אני שוקלת 71 קילו אחרי דיאטה של חודשיים?
שלום אור צייני בבקשה גיל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי