דחוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רציתי לישאול אים יכול להיות ש3 ימים ליפני מחזור ניראה שיש עליה המשקל של 2 קילו ואני עושה דיאטה?
שלום אור בהחלט כן, אחת התופעות לפני ובמהלך המחזור הינה צבירת נוזלים היכולה להוביל לעליה מדומה (כיוון שמדובר אך ורק בנוזלים ולא בשומן) במשקל של 0.5-4 ק"ג. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
שלום לך עדי רציתי להגיד לך שהגיל שלי הוא 25 לאחר 4 לידות שנה אחר שנה וכרגע אני שנה אחת אחרי הלידה שלי האחרונה כמובן והייתי רוצה לדעת הגובה של הוא 1.57 כמה אני אמורנ לישקול בערך מיבנה גופי רחב לפחות בקטע של המותניים