פירות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/05/2009 | 10:30 | מאת: עדנה
רציתי לדעת האים באבטיח ומישמיש...יש פרוקטוז תודה
20/05/2009 | 16:08 | מאת: עדי מילר
שלום עדנה על מנת לדעת באילו מזונות קיים הפרוקטוז וכמויות מדויקות, אני מצרפת קישור לאתר הנותן מידע בנושא. http://www.nutritiondata.com/foods-000011000000000000000.html בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי