בת 41
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 41 אחרי 3 לידות. שוקלת 63 , גובהי 158 ס"מ .{לצערי התכווצתי }. אני מעוניינת לישקול 53. האם עלי לפנות לתזונאית?
שלום אדווה, לדעתי מומלץ בהחלט בתקבלי הדרכה מיקצועית מדיאטנית. בברכה מוניקה קרן