אורז
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/05/2009 | 19:24 | מאת: ירון
האם אורז שייך למשפחת הדגנים? האם יש לאורז חלבון מהחיטה? תודה.
20/05/2009 | 16:05 | מאת: עדי מילר
שלום ירון בהחלט כן, אורז שייך למשפחת הדגנים. האורז אינו מכיל את חלבון החיטה ולכן מותר לאכילה לחולי צליאק. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי