בעיה של חוסר סובע תמידי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/05/2009 | 19:21 | מאת: liat
שלום רב אני בת 25 וסובלת מעודף משקל מספר שנים(המשקל נע בין 74-80 ק' בגובה של 1.60) ניסתי דיאטות שונות בעבר ללא הצלחה,אינני מרבה לאכול ארוחות מסודרות אך גם שכן תמיד גם כשאני אוכלת טוב אינני מרגישה תחושת סובע,יש לציין שאני צמחונית. משתדלת לעשות ספורט בעיקר בסופי שבוע הכולל רכיבה על אופנים כשעה וחצי אך זה לא עוזר. אינני סובלת מאכילה כפיתית רק מחוסר מוטיבציה לאכליה מסודרת,גם כשאני אוכלת מסודר תמיד ישנה תחושה של רעב. אודה לכם אם תוכלו להמליץ על דרך מועילה להפטר מבעיה זו
לקריאה נוספת והעמקה
19/05/2009 | 17:41 | מאת: עדי מילר
שלום ליאת מספר טיפים לתחושת שובע: 1. חשוב להקפיד על שילוב של פחמימות וחלבונים בכל ארוחה השילוב מגביר את תחושת השובע ובנוסף, מוביל להורדת המדד הגליקמי (קצב עליית הסוכר בדם) של הארוחה ועל כן מעכב את תחושת הרעב. 2. אכילה מסודרת ומפוצלת במהלך היום בתוך חלוקה ל- 3 ארוחות עיקריות ו2-3 ארוחות ביניים קטנות יותר. 3. שתיה שלפחות 10-12 כוסות מים ביום, לעיתים אנו מזהים תחושת צמא כתחושת רעב. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי