רגישות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/05/2009 | 08:37 | מאת: עדי
אני במסע בדיקות אצל גסטרו. שאלה? האם רגישות לגלוטון גורמת לגזים ונפיחות בבטן? תודה רבה
19/05/2009 | 17:23 | מאת: עדי מילר
שלום עדי בהחלט כן, אנשים הסובלים מרגישות לגלוטן ואינם מקפידים על דיאטה דלת גלוטון עשויים לסבול בין היתר מגזים ונפיחות בבטן. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי