בדיקת בי מ אי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/05/2009 | 20:13 | מאת: נעמה
שלום! אני בת 25 - מבנה גוף רחב (לא מאד בינוני כזה ) אני שוקלת 79 גובה 1.74 עשיתי בדיקת bmi ונוכחתי לדעת שאני צרכה לרדת 5 קילו.. האם זה הגיוני? זה נראה לי מעט מדי? אני די רחבה אם כי גם כשאני יורדת מבנה הגוף נשאר רחב בעל נוכחות... ו
19/05/2009 | 17:21 | מאת: עדי מילר
שלום נעמה אין משקל אבסולוטי המתאים לכל אחד אלא טווח משקלי המתאים לגובה. הטווח המשקלי המתאים לגובה שלך הינו 76-61, כמובן שההמצאות בתוך הטווח תלוי במסת השריר, מבנה הגוף, נטייה גנטית וכו'.. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי