דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
ברצוני לרדת במשקל אך אני חוששת שכמובעבר הדיאטה תגרום לחזה להצטמק ולפנים להראות כחושות מראה שאינו מחמיא, איך אוכל להתמקד בירידה באיזורים כמו אגן, בטן,ירכיים על אף שאנימשלבת פעילותגופנית איזור החזהוהפנים "בעייתי" אשמח לקבל עצה
שלום חגית, לצערי, לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. הבשורה המשמחת היא שמצליחים להיפטר מעודפי השומן באמצעות שילוב של דיאטה ופעילות גופנית, הירידה במשקל הינה פרופורציונאלית באזורי הגוף. מכאן שהמלצתי היא המשך שילוב של דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית. בברכה, עדי מילר, דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי