אני רק עולה ועולה במשקל אחרי שירדתי 10 ק"ג
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/05/2009 | 07:23 | מאת: ילדה בת 17
אחרי שירדתי 10 קילו ועליתי 5קילוו לצערי הרב, התפריט הזה מתאים לשמירה על המשקל ואפילו לירידה? התפריט: בוקר:כוס תה פסיפלורה ו 6 ביסקוויטים ללא סוכר של מרמולייט ביניים:2 פרוסות לחם קל מלא עם קוטג' או פסטרמה,עגבניה מלפפון ופרי צהריים:מנת בשר/טבעול/טונה במים/ביצה קשה+הרבה ירקות חיים או מבושלים או מתובלנים בתנור/סלטים מוחכנים מהסופר...(עד 100 קלוריות)+פחמימות (כוס) ביניים: 2 ארטיקים דיאט לנשנוש..וכוס תה עם 2 ביסקוויטים./שוקו של יטבתה(200 קל' לבקבוק) ערב:מעדן דיאט/2 פרוסות לחם קל עם קוטג' חביתה וירקות/אורז שעועית וחזה עוף בתנור/ביצה קשה שעועית אדומה ועגבניה מרוסקת/סלט ענקי וגבינות. במשך כל היום-מסטיקים ללא סוכר,וסוכריות ללא סוכר,ותה בלי הגבלה.. נראה לך שככה אני יוכל לשמור על המשקל שלי?ולא לעלות בכלל? ולשטח את הבטן ?וכמה קל ' יש בו? מדי פעם כוס גלידה(200 קל') בתור נשנוש התפריט: בוקר:כוס תה פסיפלורה ו 6 ביסקוויטים ללא סוכר של מרמולייט ביניים:2 פרוסות לחם קל מלא עם קוטג' או פסטרמה,עגבניה מלפפון ופרי צהריים:מנת בשר/טבעול/טונה במים/ביצה קשה+הרבה ירקות חיים או מבושלים או מתובלנים בתנור/סלטים מוחכנים מהסופר...(עד 100 קלוריות)+פחמימות (כוס) ביניים: 2 ארטיקים דיאט לנשנוש..וכוס תה עם 2 ביסקוויטים./שוקו של יטבתה(200 קל' לבקבוק) ערב:מעדן דיאט/2 פרוסות לחם קל עם קוטג' חביתה וירקות/אורז שעועית וחזה עוף בתנור/ביצה קשה שעועית אדומה ועגבניה מרוסקת/סלט ענקי וגבינות. במשך כל היום-מסטיקים ללא סוכר,וסוכריות ללא סוכר,ותה בלי הגבלה.. נראה לך שככה אני יוכל לשמור על המשקל שלי?ולא לעלות בכלל? ולשטח את הבטן ?וכמה קל ' יש בו? מדי פעם כוס גלידה(200 קל') בתור נשנוש ד.א. אני עושה פעמיים בשבוע הליכה של שעה, אני מתה להוריד את הבטן שלי כי היא כ"כ שמנה,וכפיפות בטן אני גם התחלתי לעשות... גובה-1.57 משקל-47/8 וכמה קל' יש בו?
17/05/2009 | 14:10 | מאת: עדי מילר
שלום על פי נתוני המשקל והגובה שציינת משקלך נמצא בטווח התחתון התקין ולכן אין כל סיבה שתאכלי תפריט המכיל מעט קלוריות ועשיר בהמון מזנות דיאטיים כפי שאת נוהגת לאכול היום. תוכנית תזונה המתאימה אישית הינה דבר מורכב הדורש פרטים נוספים, ולכן אני ממליצה לך לבקש הפניה מרופא המשפחה לדיאטנית קלינית לשם הדרכה וייעוץ בנושא. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי