שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום בד"כ אני אוכלת כ 1200 קלוריות ליום, ויצא שבחמישי שישי שבת אכלתי כול יום כ 2000 ובשישי אפילו 2200. קמתי היום בבוקר עם נפיחות בגוף ובפנים. האם ניתן להשמין כ"כ מהר מחריגה כזאת של שלושה ימים? או אולי זאת הצטברות נוזלים? זאת לא רק הרגשה, אפילו מכרים קרובים שלי העירו לי שהפנים נפוחות. (זה לא פעם ראשונה שזה קורה לי מחריגה כזאת) אגב בדיקות הדם שלי תקינות כמו כן חלבון בשתן וכו' תקין. מה זה אומר? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אפרת לא ניתן להשמין באופן כ"כ משמעותי כמו שאת מתארת מחריגות בודדות ולכן הייתי ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לבירור מקיף יותר מדוע קיימת הופעת בצקות. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי