השמנת יתר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שמי דניאל ואני רוצה לדעת כמה ילד בן 12 צריך לישקול?אני צריך דחוף..!
שלום דניאל ראשית עלי לציין שאף פעם אין משקל אבסלוטי שמתאים לגיל, המשקל תלוי בגורמים נוספים מעבר לגיל כמו גובה, פעילות גופנית וכו'. בנוסף לכך, עקב גילך הצעיר עליך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית, כיוון שבגיל זה יש להציב את המשקל והגובה על עקומות גדילה ולהשוואות לנקודות זמן אחרות וזאת כדי לבדוק האם קיימת סטיה מהעקומה וכך בעצם לדעת האם המשקל הינו תקין. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי