שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם זה טוב לאכול שעתיים אחרי אימון או שעה אחרי
שלום טל מומלץ לאכול תוך 45 דקות מסיום האימון, במטרה לאפשר בנייה חוזרת של השריר שנהרס בזמן הפעילות בצורה הטובה ביותר. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי