איזה דיאטה מומלצת ? והאם הדיאטה הזאת תעבוד?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בן 29 מטר 85 שוקל 90 קילו (בעבר לפני 4 שנים שקלתי 75 קילו) עליתי במשקל עקב מעבר לארה"ב אוכל מעובד ולחץ עכשיו מנסה דיאטה חדשה פירות וירקות יום יום (3 פירות ליום או שייק פירות) אכילת מרק ירקות מיד פעם ללא בשר ללא לחם או מוצרי קמח ! אכילת תפוח אדמה פעם בשבוע בתנור עם קצת חמאה ככה תפריט יומי האם זאת דיאטה טובה ? או שיש בה בעיות או סיכונים ? מה מומלץ להוריד 15 קילו ? לא יכול לעשות הרבה פעילות ספורטיבית כי יש לי בעיה בברכים תודה
שלום ביחס לדיאטה על פיה אתה אוכל- זה נשמע לי קיצוני, מכיל מעט מדי קלוריות וחסר באבות מזון (דיאטה שלא מספקת את אבות המזון הויטמינים והמינרלים הבסיסיים הדרושים, וכך הבריאות נפגעת. נשירת שיער, בעיות בעור, שבירת צפרניים הם רק הסמנים החיצוניים. במקרים חמורים עלולה להתפתח אנמיה ובעיות נוספות.) בנוסף לכך כשאוכלים מעט מדי הגוף חש בסטרס, במתח. יש מצב שהוא אינו יודע מתי ואם תבוא הארוחה הבאה והאם היא תכלול מספיק אנרגיה. לכן, הוא חוסך בהוצאות האנרגיה. בין שאר ה"חסכונות" יש חיסכון בשריפת שומנים. לכן יש האטה בירידה במשקל. פרט לכך ישנן עוד סיבות רבות למה דיאטות שמכילות מעט מדי קלוריות אינן מומלצות. בין השאר בגלל שלא ניתן להתמיד בהן לאורך הזמן הדרוש ואחרי כן יש כמיהה לאכול הרבה ובעיקר מהמזונות שאוהבים ונמנענו מהם. כך קורה שבסיום ה"דיאטה" יש אכילה מופרזת ועלייה חזרה במשקל. מאוד מומלץ שתשנה את צורת האכילה שלך ותעשה זאת בצורה מבוקרת עם ליווי תזונתי מקצועי מתאים. אתה מוזמן להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 89 ¤ בחודש, תקבל תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי