פעילות גופנית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
יש לי שאלה- האם אפשר לרדת במשקל רק ע"י הקפדה על תזונה מתאימה גם בלי פעילות גופנית? (יש לי בעיה בנושא)
שלום גלית איזון אנרגטי בין הכנסת האנרגיה לגוף לעומת הוצאת האנרגיה בגוף קובע אם נשמין, נרזה או נישאר על אותו משקל. ברגע שאנו יוצרים מאזן שלילי בו ההוצאה גבוהה יותר מההכנסה אנו נפחית במשקל כלומר מאזן שלילי הכרחי לתהליך הרזיה. פעילות גופנית מגדילה את ההוצאה האנרגטית ובכך מעודדת מאזן שלילי אך כמובן שניתן לגרום לאיזון שלילי ע"י הפחתת הכנסה בלבד. חשוב לי לציין שפעילות גופנית היא פעילות השלמה לתהליך הרזיה ואף היא חייבת להיות מאומצת כאורח חיים לכל החיים, אך יחד עם זאת במידה וישנם אילוצים בריאותים שאינם מאפשרים פעילות גופנית ניתן לרדת יפה גם ללא הפעילות!!! בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי