גודל החזה לאחר הנקה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/05/2009 | 00:23 | מאת: דנה
האם החזה קטן לאחר הפסקת ההנקה?
לקריאה נוספת והעמקה
14/05/2009 | 17:59 | מאת: עדי מילר
שלום דנה עם הפסקת ההנקה נפסק ייצור החלב ולכן נפח החלב בחזה יורד עד שהוא נעלם לגמרי ולכן החזה חוזר לגודלו המקורי. לתשובה מפורטת יותר אני מזמינה אותך להפנות את השאלה לפורום הריון ולידה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי