אורז
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/05/2009 | 16:15 | מאת: אורי
אורז פתיתים נחשב לקטניה? גם שועית? תודה
14/05/2009 | 11:33 | מאת: עדי מילר
שלום אורי אורז נחשב לדגן ושעועית לקטניה, אך שניהם שייכים לקבוצת הפחמימות. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי