האם משקלי תקין
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/05/2009 | 10:00 | מאת: גילה
בת 29 גובהי : 1.83 משקלי : 77 ק"ג מבנה גופי בנוני רחב יחסית עוסקת בפעילות ארובית כל יום האם משקלי תקין ?
14/05/2009 | 11:24 | מאת: עדי מילר
שלום גילה משקלך נמצא בטווח התקין. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי