אפונה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בחצי השנה האחרונה התחלתי להתאמן ולשמור על תזונה בריאה, ירדתי 10 קילו, ועכשיו רוצה לשמר את ההשיג, אני אוכלת הרבה ירקות ולאחרונה התחלתי לאכול הרבה אפונה, האם האפונה מבחינת הערכים התזונתים והקלוריות נחשבת כירק או כפחמימה? תודה!
שלום מורן ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט היישג מרשים, ישר כוח!!! אפונה שייכת למשפחת הקטניות ולכן נכללת בקבוצת הפחמימות. בהצלחה בהמשך עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
רגע, אז זה אומר שאפונה יכולה לבוא במקום תוספת? כלומר היא על אותו משקל של תפוח אדמה/פסטה/אורז? ומה לגבי ירקות נוספים כדוגמת ברקולי ושעועית ירוקה גם הם נתפסים כפחמימה?