חישוב קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רצית לברר כמה קלוריות יש ב100 גרם לחם שהרכבו התזונתי הוא: 1 ק"ג קמח מלא פחות כוס 1 שמרית 600 מ"ל מים 1 כוס פשתן טחון 2 כפות נבט חיטה 2 כפות דבש 50 מ"ל שמן זית 1 כף מלח תודה
שלום רבקה הרכיבים שציינת מכילים כ- 4000 קק"ל, כדי לדעת כמה קלוריות יש ב- 100 גרם לחם עליך לשקול את הלחם שמתקבל ואז - לחלק 4000 במשקל הלחם ולכפול במאה. מספר הקלוריות שהתקבלו / משקל הלחם * 100 = הקלוריות ב-100 גרם לחם. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי