דחוף ביותר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
עדי שלום רב זה שוב אורטל רציתי להגיד לך באופן דחוף שאת מקסימה תודה רבה לך על הכול את נהדרת עזרת לי המון ואני יעשה בדיוק מה שכתבת לי נתת לי בחירה נכונה מאוד אז תודה לך מיכול הלב אני יהיה בקשר אים המרפאה שלכם תודה ...
שלום אורטל תודה רבה על צרור המחמאות. בכל שאלה או בעיה נוספת את מוזמנת לייצור עימי קשר. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי