ירקות מוחמצים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/05/2009 | 09:49 | מאת: נעמה
שלום אני בת 26 גובהי 159 ומשקלי 63ק"ג אני בדיאטה כבר 3 חודשים. אני אוכלת הרבה ירקות מוחמצים,(חומץ) אלה כביכול הנשנושים שלי, רציתי לדעת אם זה טוב לדיאטה או שהחומץ יכול להזיק לה. תודה.
12/05/2009 | 14:28 | מאת: עדי מילר
שלום נעמה ראשית אני רוצה לאחל לך בהצלחה בדיאטה !!! לחומץ אין תכונות מזיקות או מיטיבות על תהליך ההרזיה. יישר כוח עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי