תזונה אחרי אימון
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בן 15 גובהי 175 ומשקלי 55.אני עובד באימוני כוח בבית אז לפי הנתונים שהבאתי אחרי האימון אני אוכל 2 ביצים ובשר בקר וכמה פחמימות האם זה כמויות טובות יחסית למשקלי וגובהי.
שלום טל לאור גילך הצעיר והעובדה שהינך נמצא בגיל ההתבגרות שכידוע מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה והצבת נתוני המשקל והגובה שלך על עקומות גדילה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי