עוד משהו קטן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רצתי לישאול עוד שאלה ובדיוק עכשיו ניזכרתי רציתי לישאול אותך שאני עשיתי דיאטת כאסח במשך חודש שלם הורדתי 9 קילו ואני פוחדת שאים אני יוכל עכשיו בצורה נכונה אני יעלה במשקל כי במשך חודש שלם אכלתי רק חזה עוף סלט ירקות והיה מיקרים שהייתי אוכלת רק קרונפלקס וחלב אני עכשיו מבינה שזה לא טוב לגוף שלי ואני מזיקה לעצמי פשוט הפחד שלי שאני פיתאום יתחיל לאכול נכון וישמין שוב באים זה יכול לקראות לי ?
שלום אורטל במקרים כאלו חשוב להוסיף את המזון בהדרגתיות כדי שהגוף יסתגל ויערך מחדש. אני ערה לפחד שלך אך יחד עם זאת חשוב לי להזכיר שאכילה המכילה פחות מ-1200 קק"ל מסוכנת לטווח הארוך!!! לייעוץ, הדרכה וליווי צמוד יותר את מוזמנת לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי