בגרנולה רשום הרבה קלוריות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/05/2009 | 21:07 | מאת: י
זה משמין הקלוריות מהגרנולה?
10/05/2009 | 12:29 | מאת: עדי מילר
שלום כמו בכל מזון הכל תלוי בכמות !!! ב- 30 גרם גרנולה (כ- 2 כפות גדושות) יש כ- 100-130 קק"ל, תלוי כמובן בסוג. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי