רדוקטיל דחוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
התחלתי את הטיפול ברדוקטיל 15 לפני 12 יום כולל הליכה בת 45 דקות בכל יום עם הפחתה משתעותית בנישנושים וגם באוכל. וירדתי רק 3 קילו. האם אני בדרך הנכונה או שצריך לשנות משהו? חייבת תשובה דחוף (שוקלת 84 גובה 1.63)הדרך ארוכה אני יודעת...
שלום איילת את בהחלט בדרך הנכונה. ההמלצה היא לרדת 0.5-1 ק"ג בשבוע. בהזדמנות זו אני רוצה להזמין אותך להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 89 ¤ בחודש, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל ומעקב צמוד בתהליך ההרזיה. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה בהמשך עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי