שאלה דחוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/05/2009 | 13:31 | מאת: אורטל
שלום רב שמי אורטל ואני בת 25 1.57 שוקלת 71 קילו אחרי 4 לידות של שנה אפרש בין כול אחת ורציתי לדעת כמה אני צריכה לישקול בערך ובכמה חודשים נכון ובריא לעשות את זה ועוד משהו האגן שלי רחב ועצמות כבדות וככה היה גם ליפני ההריונות זה מיבני גופי אשמח אים תוכלי לתת לי עצה כרגע אני אוכלת 3 ארוחות ביום מסודרות ופחות זוללת תודה רבה לך
07/05/2009 | 16:57 | מאת: עדי מילר
שלום אורטל בשלב הראשוני אני ממליצה לך להפחית 10% ממשקלך, מומלץ לרדת כ- 0.5-1 ק"ג בשבוע, לא יותר!!! את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 89 ¤ בחודש, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי