משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בת 22,1.61 שוקלת 52 ק"ג. האם אני צריכה להרזות? תודה.
שלום שרית משקלך נמצא בטווח התקין במינימלי, ומכאן שהתשובה היא שאינך צריכה לרדת במשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי