נישאר עוד קצת...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, בת 22 שקלתי 84, אחרי דיאטה וחדר כושר היום אני שוקלת 67. וכעת אני תקוע במשקל. כבר בערך חודשיים שאין ירידה. אין כמובן עליה אך גם אין ירידה. ואני עדין בדיאטה ונורא מקפידה באוכל מה עלי לעשות? גובהי: 1.60
שלום שרון ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט היישג מרשים !!! תהליך הירידה במשקך הינו הדרגתי ואף פעם לא לינארי. בכל דיאטה נעצרת הירידה במשקל בשלב כלשהו. בנקודת התייצבות זו משערים שהגוף מאט את קצב חילוף החומרים ו"מתארגן" כל פעם במשקל החדש. תקופה זו יכולה להימשך ימים בודדים, שבועות ואף חודשים. הבשורה המשמחת היא שמצב מעצבן ומתסכל זה עובר בסופו של דבר. המלצתי היא לא להישבר ולהמשיך בדיאטה ובפעילות הגופנית למרות כל התסכול. חשוב לי להדגיש שאם ממשיכים בדיאטה ובפעילות גופנית הגוף נעשה חטוב ומצמצם היקפיים למרות שעל המאזניים השינוי לא בא לידי ביטוי. ולכן בתקופה זו מומלץ למדוד היקפיים ולהתעודד !!! בהצלחה בהמשך עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי