לי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 25 ורוצה לצרוך אומגה 3 מזרעי פישתן. 1- האם עלי לטחון את הגרגירים או שאפשר לאוכלם ללא טחינה? 2- כמה כפות של פישתן טחון עלי לאכול ביום כדי לצרוך את הכמות היומית המומלצת? 3- כמה קל' יש בכך אחת של פישתן טחון ומהו אחוז השומן בו? תודה בבקשה לענות לי מסודר על שלושת השאלות
שלום לי 1.מומלץ להשתמש בזרעי פשתן טחונים, כיוון שזרעי פשתן שלמים עוברים את מערכת העיכול מבלי להתעכל. 2. המנה היומית המומלצת הינה 1-3 כפות ליום. מומלץ לפזר בסלט, להוסיף ליוגורט וכו'. 3. כף פשתן מכילה כ- 40-50 קק"ל, כ- 40% שומן. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי