אכזבה בשקילה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/05/2009 | 14:37 | מאת: עדי
צוהרים טובים. אני עושה דיאטה עם הרדוקטיל+ספורט יורדת יפה אבל קרה לי משהוא מוזר(אני נשקלת פעם בחודש) נשקלתי ביום שישי וירדתי 2 ק"ג נורא שמחתי אבל היום יום רביעי קמתי אם כאבי ראש והרגשתי עליה במשקל למרות שאני לא נוהגת להישקל אחרי ארבע ימים בלבד עליתי לראות ולאכזבתי עליתי כמעט 1.5 למרות שלא הפסקתי את הספורט המשכתי אם אותו תזונה מה לדעתך קורה? האם זה הגיוני? אני לא צריכה לקבל מחזור למרות שנשקלתי במחזור ביום שישי וירדתי ואחרי מחזור אני צריכה לרדת עוד ולא לעלות. אודה על תשובה
07/05/2009 | 16:09 | מאת: עדי מילר
שלום עדי למרות שציינת שהינך נוהגת להישקל אחת לחודש חשוב לי להדגיש שאין תועלת רבה לשקילה כל מס' ימים ויתרה מזה לא מומלץ להרבות בשקילות. מספיק להישקל אחת לשבוע או שבועיים על אותם המאזניים, רצוי אפילו באותה השעה ובאותו הלבוש. כך ניתן לקבל תמונה מהימנה של המשקל. לשאלתך, משקל הגוף יכול להשתנות בהשפעת גורמים שונים כגון: בבוקר הוא נמוך בהשוואה לערב, אגירת נוזלים, שינוי מזג האויר, מחזור חודשי, תקופת ביוץ וכו'. השינוי יכול להגיע אפילו ל- 4 ק"ג. לאו רהעובדה שציינת שלא שינית את תזונתך והמשך להקפיד על ביצוע פע"ג אין לך מה להיות מודאגת ומאוכזבת לגבי השינוי הפתאומי במשקל. בהצלחה בהמשך עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי