תזונה נכונה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי,אני בן 16 מטר 178 ס'מ ושוקל 57.אני רוצה לדעת כמה ארוחות לאכול ביום כדי לעלות במשקל ומה מומלץ לאכול אבל שלא יתפוצץ לי הכבד
שלום דוד ככלל קיימת חשיבות רבה לאכילה מסודרת ומפוצלת במהלך היום בתוך חלוקה ל- 3ארוחות עיקריות ו-2-3 ארוחות ביניים קטנות יותר. אכילה כל 3-4 שעות מונעת עייפות, משפרת זיכרון, מצמצמת חשק מוגבר למתוקים, מאפשרת פעילות רציפה של חילוף החומרים, מפחיתה את תחושת העצבנות וכו' כדי לעלות במשקל מומלץ לאכול מזונות בריאים בעלי דחיסות קלורית גבוה כמו לדוגמא: טחינה, אגוזים, פירות יבשיים, חלבה וכו' בכל מקרה אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפנייה לדיאטנית קלינית לצורך הדרכה פרטנית בנושא. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי