מלבין קפה...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/05/2009 | 22:52 | מאת: עדן
היי, רציתי לשאול האם מותר לצרוך כפית אחת של מלבין קפה {חלבית} + כפית נס קפה וסוכרזית ליום כארוחת ביניים חייבת לציין שאני שונאת חלב ובעבודה שלי המלבין תמיד זמין @ אני עם עודף משקל קל (בת 29 משקל 58 גובה 158) תודה
06/05/2009 | 11:07 | מאת: עדי מילר
שלום עדן ראשית עלי לתקן אותך שמשקלך נמצא בטווח התקין, כך שההגדרה שלך לגבי עודף משקל רחוקה מלהיות נכונה !!! את בהחלט יכולה לצרוך כפית אחת של מלבין קפה ללא כל יסורי מצפון ואפילו אין צורך שזה יחשב כארוחת ביניים אלא כתוספת לארוחה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי