רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/05/2009 | 22:21 | מאת: סמדר
בת 45 .גובהי 168 .משקל 78.האם אני יכולה להשתמש ברדוקטיל .? רופאת המשפחה לא המליצה לי.
07/05/2009 | 21:43 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
הי: עניתי לך בשאלה הקודמת בברכה ד"ר מצקין