נערה בת 14במשקל 110
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/05/2009 | 15:38 | מאת: עדי
שלום, רציתי לברר האם אתם יודעים על מסגרת לטיפול בילדה בת 14 השוקלת 14 ק"ג. (קבוצת תמיכה ו/או ספורט ו/או דיאטה ). הנערה גרה בבית שמש. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
06/05/2009 | 11:01 | מאת: עדי מילר
שלום עדי המרפאה שלנו (בשיטת ד"ר לוי) בהחלט יכולה לתת מענה מתאים לבעיה שאת מתארת. את מוזמנת להתרשם באתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי