לא מצליחה לרזות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 37 אחרי 4 לידות ו 4 הפלות כבר 5 שבועות אני עושה הליכות בוקר של 50 דקות ושומרת על תזונה נכונה ז"א : בבוקר סנדוויץ עם גבינה רזה + יוגורט עיזים 3% , צהריים מנה עיקרית לא מטוגנת + ירקות המון + קצת פחמימות לפעמים, אח"כ 2 פירות ובערב לא אוכלת אחרי 6:30 בערב, משהו קטן ולא יורדת מיליגרם,אמנם מרגישה הרבה יותר טוב , אבל אין תזוזה במשקל,די מאכזב למרות שאני לא מתכוונת לוותר!! איך יורדין בכל אופן?
שלום רחלי צייני בבקשה גובה ומשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
גובה : 1.64 משקל : 78
שלום רחלי ראשית הקרב אף פעם לא אבוד מראש. הקפידי על התפריט שלך אך הוסיפי ארוחת ערב קלה (לדוגמא 2 פרוסות לחם קל + ביצה + 2 כפות גבינה +כפית שמן זית וכמובן ירקות) והמשיכי בביצוע פעילות גופנית מבוקרת. גוף לא מואס בשריפת קלוריות, לעיתים קשה יותר לרדת במשקל אבל אם מקפידים על אכילה נכונה וכמות קלוריות מספקת עם פעילות גופנית מבוקרת הירידה במשקל אפשרית !!! את כמובן גם את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב הוא בעלות סמלית של 89 ¤ לחודש, תקבלי תפריט מאוזן, ייעוץ באמצעות פורום אישי וכמובן תמיכה ועידוד שיעזור לך להשיג ירידה במשקל . להרשמה: www.drlevy.co.il בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי