עזרה!!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, בת 26 גובה 166 משקל 64.(עם רצון להוריד כמה קילוגרמים) כבר כמה שנים מקפידה על תזונה נכונה שכלולה כמעט כל אבות המזון,ויחסית מסודרת בזמני אכילה שלי,בנווסף אני פעילה מבחינת ספורט(3 פעמים בשבוע) ,בעייתי היא כזאת, מה ששובר אותי זה ממתקים (גלידות ,שוקולדים) אני פחות יוזמת קניית דברים אלה וכמעט לא מחפשת אותם,אבל אם זה נמצא בבית אז אני אוכלת ובגדול(במצב שזה עושה לי טוב כשאני צורכת את זה) ואז אני מתאכזבת מעצמי,הרי אני יכולה לוותר על זה במצב שלא יכניסו את זה לבית,איך מתמודדים עם זה.זה נורא מפריע לי בחיים במחשבה שכל מה שאני עושה(תזונה נכונה..) הוא מבוזבזב .
שלום דינה, זה מצוין שאת שומרת על שיגרה של תזונה נכונה ופעילות גופנית כבר כמה שנים. כל הכבוד לך. הנפילות למתוק שאת מתארת מאוד מובנות. כשמגדירים משהו שהוא אסור, גוברת הכמיהה אליו, והשבירה היא רק עניין של זמן. אין לך מה להרגיש מאוכזבת מעצמך. למה לא לאפשר לעצמך לאכול משהו מתוק מדי פעם? אני ממליצה לך להכניס כמה מנות מתוקות לתפריט השבועי: כדור או שניים גלידה, 2-3 קוביות שוקולד וכד'. מנות קטנות לא יקלקלו לך את השיגרה הבריאה ומצד שני הם יתרמו רבות לתחושת הביטחון וההצלחה שלך. את באופן מודע ונישלט תאכלי כמות קטנה של ממתקים. לא מתוך כישלון או משבר. בברכה מוניקה קרן