בננה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רציתי לדעת עם בבנה ולימון יש פרוקטוז.. תודה רבה
שלום אלי ככלל פירות עץ מכילים פרוקטוז. על מנת לדעת כמויות מדויקות של כמות הפרוקטוז במזון אני מצרפת קישור לאתר הנותן מידע בנושא. http://www.nutritiondata.com/foods-000011000000000000000.html בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי